|
|
|
| |
|
|
| |
Injectoare PIEZO
Pentru o coordonare cât mai precisă a procesului de injecţie şi, prin aceasta, pentru reducerea consumului de carburant şi a volumului de emisii, Volkswagen utilizează, în locul ventilelor magnetice, aşa-numite injectoare Piezo-Inline. De exemplu la propulsorul 2.0 TDI® PD cu 125 kW şi la motorul 3.0 V6 TDI®, cristalele piezo acţionează ventilele. În acest scop sunt dispuse mai multe cristale piezo în linie (Inline) pentru a dezvolta cursa aciculară, respectiv cursa necesară a ventilului. Cristalele piezo se remarcă prin faptul că, la expunerea la energie electrică, reţeaua cristalină se orientează diferit, iar cristalul se modifică din punct de vedere al dilataţiei.
Elementele piezo sunt mult mai uşoare şi reacţionează de două ori mai repede în comparaţie cu ventilele magnetice convenţionale. Astfel, ventilul de injecţie poate fi cuplat de cinci ori mai rapid, fiind posibilă şi o coordonare mult mai precisă a volumului şi a procesului de injecţie. Un alt criteriu important pentru un proces eficient, lin, de ardere cu un nivel redus de emisii. În cifre, în comparaţie cu sistemele disponibile până în prezent, injecţia diesel cu injectoare piezo oferă posibilitatea de reducere a consumului de carburant cu aproximativ trei procente, de diminuare a volumului de emisii de noxe cu până la 20 de procente, de îmbunătăţire a puterii motorului cu până la cinci procente sau de a minimizare a zgomotului produs de motor cu până la trei decibeli (A) la aproximativ jumătate, în funcţie de conceptul care stă la baza execuţiei. |
|
| |
|
|
| |
|
|
| In incinta unitatii puteti plati cu: |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|