|
|
|
| Mercedes Benz C - Classe va beneficia de sist. Common Rail cu Accţionare Directa |
| |
|
| |
|
|
| |
Mercedes Benz C - Classe va beneficia de sist. Common Rail cu Accţionare Directa
După ce v-am tot „ameninţat†cu inovatorul sistem de injecţie diesel al celor de la Delphi, şi am scris destul de multe articole despre el, iată ca a venit timpul ca acesta să intre în producţia de serie. Motorul OM 651 al celor de la Mercedes Benz va fi primul ce va beneficia de acest sistem.
Delphi introduce un nou sistem de injecţie diesel cu acţionare directã. Acesta va fi montat în premierã pe noile modele C Klasse. Datoritã acestui sistem performanţele modelului C250 CDI vor creşte, în timp ce consumul de combustibil va scãdea.
Noul sistem Common Rail cu Acţionare Directã de la Delphi reprezintã un pas important în evoluţia motorului diesel, deoarece, este pentru prima datã când acul injectorului este activat/ridicat direct de grupul piezo, eliminând astfel circuitele hidraulice şi întârzierea asociatã acestora. Aceastã schimbare permite producãtorilorde automobile sã se alinieze la viitoarele norme de poluare impuse, furnizând în acelaşi timp mai multe putere.
“Astãzi, Delphi a depãşit un impediment major din istoria tehnologiei diesel†a afirmat Jose Alvila, manager general al Delphi Diesel Systems. “Şi nu existã o metodã mai bunã sã scriem acest nou capitol decât prin parteneriatul cu Mercedes-Benz, compania cu cea mai lungã istorie în motoarele dieselâ€
Sistemul CR cu Acţionare Directã de la Delphi foloseşte un concept de actionare-directa patentat în care acul injectorului este pus în mişcare direct de actuatorul piezo ceramic faţã de alte modele unde acesta este acţionat de circuitul electro-hidraulic. Actuatorul piezo ceramic opereazã în mod direct supapa acului injectorului, pentru ridicare iniţialã, de exemplu pentru injecţia “pilotâ€, şi un amplificator de mişcare este folosit pentru ridicãri mai ample ale acului în cazul injecţiilor mai mari. Acest lucru permite injectorului sã pulverizeze combustibilul în camera de combustie mult mai repede şi cu mai mare acurateţe, la presiuni mai ridicate (pânã la 2.000 bari). De asemenea furnizeazã deschideri şi închideri extrem de rapide ale supapei acului, independent de presiunea de injecţie. |
|
| |
|
|
| |
|
|
| In incinta unitatii puteti plati cu: |
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
|