Killtec, Scule Electrice, Scule de Mana, Accesorii pentru Scule, Magazin de Scule, Anvelope, Auto, Curatenie, Service Auto

scule Killtec              
 

Auto

 

Anvelope

 

Scule

 

Curatenie

UTILE
Prezentare
Despre Noi
Noutati Killtec
Contact
 
Recomanda Link-ul
Sesizeaza Eroare
PROMOTII
 
dolmar ms31
 
INFORMATII TEHNICE:
ROMBAT VA PREZINTA BATERIA EFB
Pentru conformare cu directivele europene privind protectia mediului, Rombat lanseaza bateria EFB(En ...
Citeste mai departe»
OFERTA MICHELIN IARNA 2012
"Pregateste-te din timp pentru o iarna in siguranta" Cumpara in perioada 15 septembrie - 15 octombr ...
Citeste mai departe»
makita elm 3300 makita plm 4101 dolmar et 100 dolmar ms31
 
  Sistemul TPMS
 Inapoi
 
sistemul tpms
Click pentru Marire!
Sistemul TPMS

- Constructia senzorului (TPMS direct)
Senzorul poate fi parte componenta a valvei sau separat, atasat pe janta. Piciorul supapei este prins pe janta cu ajutorul unei piulite sau a unei garnituri. Pentru strangerea piulitei se va folosi cuplu de strangere specificat de producator.

- Bateria
bateria folosita pentru alimentare este fie una nichel metal hibrid de 1.25 volti/celula, fie una litiu ion de 3.6 volti/celula. Durata medie de viata a acestei baterii poate varia de la 5 la 10 ani.

- Senzorul
Senzorul are mai multe functii. Presiunea este masurata folosind un circuit de tip rezistenta sau condensator. Presiunea de referinta poate fi 1 bar sau 0 KPa in functie de producator. 1 bar este aproximativ 0.98 atm. 0 KPa inseamna vid, iar 100 KPa sunt egali cu 1 bar. Temperatura este masurata cu o termocupla sau un termistor. Odata cu cresterea temperaturii, creste si presiunea. Pentru fiecare 10 grade C in plus, presiunea creste cu 0.12 atm. senzorul de presiune si temperatura sunt trimise unui sistem microcontroler.

- Controlerul
O unitate microcontroler (MCU) este folosita pentru a procesa informatiile analog primite de la senzor si pentru a comunica cu celelalte calculatoare ale masinii. MCU poate contine o memorie EEPROT (Electronicaly ErasableProgrammableReadOnlyMe-mory) pentru programarea modului de identificare a senzorilor, locatia si informatia despre presiune. Un cristal este folosit pentru a seta frecventa senzorului. Antena este incorporata in valva.

- Modurilor de operare ale senzorilor
Senzorul poate fi dezactivat in timpul transportului si depozitarii pentru a prelungi viata bateriei. Activarea se face in timpul asamblarii si testarii initiale.

- Receptorul
Receptorul contine o antena pentru a primi informatiile de la fiecare senzor in parte. Un decodor prezent in acesta pune informatia pe BCM data buss. Informatia va activa un indicator luminos in panoul de bord daca este simtita prezenta unui pneu cu presiune prea scazuta. Daca vehiculul dispune de un Driver Information Center (DIC-Centru de informare Sofer), soferul poate vizualiza valorile presiunii in fiecare pneu. Aparatul cu ajutorul caruia se programeaza senzorii poate prelua informatii de tipul codurilor de eroare si procentul de incarcare a bateriilor.

- Programarea senzorului
Senzorul necesita programare inainte de instalare pe vehicul. pentru programare se foloseste fie un scanner ce suporta aceasta functie, fie un aparat special conceput pentru asa ceva. Programarea incepe de la roata stanga fata. Aparatul transmite un semnal de joasa frecventa, 1.25 KHz senzorului activandu-l. Dupa activare, senzorul produce un sir de informatii pentru identificare, pozitie (Stanga Fata), presiune si verificare. Aceasta informatie este memorata in scanner si in BCM. Atunci cand scannerul este plasat in dreptul rotii dreapta fata pentru activarea celuilalt senzor, acelasi sir de informatii este transmis, doar ca pozitia senzorului este schimbata (Dreapta Fata). Procesul continua cu senzorii Dreapta Spate si apoi Stanga Spate. de fiecare data cand un senzor este programat, vehiculul si/sau scannerul vor raspunde cu un semnal sonor. Este necesar sa urmati instructiunile producatorului pentru a completa procedura de programare. Reprogramarea trebuie facuta cand rotile sunt inlocuite intre ele.
Precum sistemele indirecte TPMS, Sisteme directe au si ele provocarile lor. Asa cum am spus mai sus, aceasta poate tine intre 5 si 10 ani, asadar, in cele din urmatrebuie inlocuite. Pe unele vehicule, bateria nu poate fi inlocuita, ceea ce inseamna ca atunci a murit, trebuie schimbat tot senzorul. Este o idee buna ca atunci cand a murit bateria unui senzor sa le schimbati si pe celelalte.
Unii producatori, codeaza fiecare senzor cu datele despre roata pe care trebuie montat, astfel ca rocada a doi senzori nu trebuie facuta.
 
 
RecomandaRecomanda  
 
OFERTA LUNII
oferta scule makita
In incinta unitatii puteti plati cu:
Killtec VA MAI OFERA:
Scule
Echipamente de Curatat
Anvelope
Service Auto
NOUTATI Killtec
Piese originale reconditionate
STIATI CA? - Dupa multi kilometri de utilizare, cand Piesele Originale se uzeaza, inca mai pot of ...
Citeste mai departe»
Bateriile originale
Stiai că? Bateria (sau acumulatorul) este principala sursă de energie la pornirea motor ...
Citeste mai departe»
Filtre de praf si polen originale
Stiati ca? Filtru de praf si polen reduce patrunderea polenului si a prafului fin in interi ...
Citeste mai departe»
BANERE
service auto galati
Preturile si specificatiile tehnice de pe site-ul Killtec sunt informative, ele putand fi modificate fara preaviz.
Comenzile vor fi onorate in limita stocului disponibil. Comanda minima pentru livrarea la domiciliu este de 100 Lei.
La cererea clientului, produsele pot fi returnate in termen de maxim 10 zile de la data facturarii. In cazul in care returul este facut de o persoana juridica, firma Killtec va retine 15% din valoarea produsului, dar nu mai putin de 10 Lei coduri postale Harta Romaniei
Acest site nu contine cookies!
 
ANPC